גידול כלבים תורם משמעותית לבריאות הנפשית

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

כלב הוא בן לוויה נהדר לאדם. הם מספקים תמיכה רגשית, אהבה ללא תנאי והם תמיד שמחים לראות אותך כשאתה חוזר הביתה. לכלבים יש גם השפעה מרגיעה על אנשים ועוזרים להם להיפטר ממתח.

יש אנשים שיחשבו שלא כדאי להתאמץ לגדל כלב בבית כי הם יצטרכו לנקות אחריהם, אבל זה לא נכון. הבעלים צריך לנקות אחרי הקקי של הכלב שלו רק פעם אחת בכל יום או יומיים, תלוי באיזו תדירות הבעלים מטייל עם הכלב שלו. בנוסף, ניתן לאמן כלבים לצאת החוצה ולהשתין שם במקום בבית.

אנשים רבים בארצות הברית בוחרים לגדל כלב בבית. הסיבה לכך היא שהם רוצים לקבל יותר שליטה על התזונה והטיפול של החיה. הם גם רוצים לוודא שהם מספקים את תנאי המחיה הטובים ביותר עבור חיית המחמד שלהם.

יש אנשים שחושבים שזה לא בריא לגדל כלב בבית בגלל חוסר הסוציאליזציה והפעילות הגופנית שלו. אבל מחקרים מראים שזה לא נכון. למעשה, זה יכול להיות מועיל לבריאות הנפשית של חיית המחמד שלך כמו גם לבריאות הפיזית שלה.

כלבים הם חיות חברתיות וצריכים לקיים אינטראקציה עם בני אדם וכלבים אחרים. הם גם צריכים פעילות גופנית וגירוי כדי להישאר מאושרים ובריאים.

גידול כלב בבית הוא דרך מצוינת לספק להם את כל הדברים שהם צריכים כדי להיות מאושרים ובריאים. זה גם ימנע מהם לפתח בעיות התנהגות כמו חרדת פרידה או שעמום.

הקשר בין אימוץ כלב לבריאות הלב

הקשר בין אימוץ כלבים לבריאות הלב הוא נושא מרתק. הוכח שכלבים מורידים את לחץ הדם, מגבירים את הפעילות הגופנית וגורמים לאנשים להיות יותר חברתיים. הם גם עוזרים בתמיכה רגשית ויכולים להוות לוויה לקשישים שגרים לבד.

חלק זה עוסק ביתרונות של אימוץ כלב, שיכול להוביל לבריאות הלב טובה יותר. בחלק זה נדון כיצד בעלות על כלב יכולה להוביל להורדת לחץ הדם, פעילות גופנית מוגברת והזדמנויות סוציאליזציה.

מחקר הראה שהפעולה של אימוץ כלב מפחיתה את הסיכון למחלות לב. הסיבה לכך היא שכלבים יכולים לספק תמיכה חברתית, להפחית מתח ולעודד פעילות גופנית.

מחקר שפורסם בכתב העת PLOS One מצא שאימוץ כלבים יכול להוריד את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

המחקר נערך על ידי חוקרים מאוניברסיטת מונטריאול ומצא שבעלי כלבים נוטים יותר לטייל עם הכלבים שלהם, מה שעוזר להם להתמודד עם רמות הלחץ. זה מוריד את הסיכון שלהם למחלות לב.

המאמר נכתב באדיבות פטרו – וטרינר חירום

אמיר אילון

אמיר אילון

הרפואה ממשיכה להתקדם בקצב מסחרר וקשה לעמוד לבד בקצב של החדשנות בעולם הרפואה.

הרפואה המעשית לוקחת את כל מה שעובד ברפואה ומיישמת אותו הלכה למעשה.

ואני כאן - כדי לעזור לך להבין קצת יותר על הרפואה והחדשנות שבתהליכים הרפואיים.

רפואה מעשית

הרפואה ממשיכה להתקדם בקצב מסחרר וקשה לעמוד לבד בקצב של החדשנות בעולם הרפואה.

הרפואה המעשית לוקחת את כל מה שעובד ברפואה ומיישמת אותו הלכה למעשה.

ואני כאן – כדי לעזור לך להבין קצת יותר על הרפואה והחדשנות שבתהליכים הרפואיים.

כתבות אחרונות